Image

Hate U
(Extended Remix)
Recorded: Summer 1995
Released: September 19, 1995
Maxi-single: Hate U

Written by Prince.
© 1995 NPG Records, excl. 2 Warner Records
Click 2 open printable lyrics.
 
Track available on...
 
Hmm
Ooh (Oh yeah, ooh)
Mmm, hmm, ooh

never thought that U would B the 1
After all the things that we've been thru
U gave ur body 2 another N the name of fun
hope U had some, baby
If not - boo hoo

It's so sad but hate U
Like a day without sunshine
It's so bad but hate U
Cuz U'r all that's ever on my mind
Honey, hate U
Now every day would B a waste of time
Cuz hate U
hate U

never thought that could feel this way
2 fall N love was a table reserved 4 fools
Say U'r sorry if U wanna but it's all N vain
'm out the door, sweet baby
That's right - we're thru

It's so sad but hate U
Like a day without sunshine
It's so bad but hate U
Cuz U'r all that's ever on my mind
Honey, hate U
Now every day would B a waste of time
Cuz hate U
hate U

(Ooh) {repeat}
hate U, baby
More than U'll ever know
A movie about the way feel about cha?
Oh no
Rated X & over N 10 minutes
Guinness couldn't count the scenes
With sex & violence N it
U hurt me, baby
& 4 that, hate U

U hurt me, baby
More than could ever hurt myself
'd pay somebody 2 knock U off
But U ain't worth the wealth
Speakin' of which, U owe me
U owe me about a million 8 or more
Perhaps we need 2 get U down at the corner store
Yeah, baby
U know what time it is
Body biz

( hate U) {repeat}
hate U, huh
More than U'll ever know
Cuz U, U'r all that ever wanna show (Sing!)
U'r all ever wanna show my inner thoughts 2, girl
All the many things...
hate U
U'r the only reason (What?)
wanna sing (Sing it!)

Huh, last night
U shoulda been home
Huh, last night, baby
U shoulda been doin' it all alone
Actin' up, girl
U was actin' up instead of grown
Yes U was
Huh, U gave a dog a place 2 bone
& now ur ass is all alone
Heh, hate U

( hate U) {repeat}
hate U, baby (Sing it)
Like a day, like a day without sunshine
(Hey girl, chill out)
Cuz U'r all... that's ever on my mind
( said just chill out, baby)
Baby, baby, baby
How am gonna get along on a lonely night?
Oh tell me, girl...
Y didn't U keep ur panties on tight? Ooh
Ask me if care...
Hmph, it's so little
It's like that feather N Forrest Gump
Floatin' thru the air...
Until the bus comes
Psst! hate U
Can get a transfer?

( hate U) (Ooh) {repeat}
If sound a little bitter
It's cuz, my baby
U danced 4 a dollar
know he didn't make U holler
& if he did
It wasn't like the time we did it 2 Mahler
Don't U remember?
U were my little nasty lady
Mine & U never felt the need 2 lay another down
& so now frown at the sound of ur very name
Cuz now, my dear
All U R 2 me is an old flame
& when it burns out
'll B free of the mouth
The lips used 2 kiss
My baby, my little nasty miss
The 1 nobody could C
Nobody but me
Y, Y'd U wanna leave?
Was so hard 2 please?
hate U, baby
Becuz love U


Do U C any corrections or suggestions 2 the transcribed lyrics above? Contact me below.